dinsdag 8 januari 2008

Uitgedaagd

Door Ruby van Koel Creations
werd ik uitgedaagd om een aantal vragen te beantwoorden en daarna de uitdaging weer door te sturen.
Hier komen de antwoorden:

Beroepen die ik heb gehad:
Medewerker waterstanden bij Waterschap Regge en Dinkel
Winkelmedewerker bij een kringloopwinkel
Medewerker huiskamer/activiteitenbegeleider bij een dagopvang voor (ex-) psychiatrische patiƫnten
Onderwijsassistente in het basisonderwijs
Thuisblijfmoeder van Doris

Films waar ik maar geen genoeg van kan krijgen
Vroeger was dat Back to the future met Michael J. Fox, ik kende de hele film uit m'n hoofd.
Sound of music moet ik gewoon eens in de zoveel tijd zien.
Verder zijn er teveel goede films om allemaal op te schrijven! (En te kijken)

Plaatsen waar ik gewoond heb
Almelo en sinds bijna twee jaar in Almere

Favoriete tv programma's
Raymann is laat (vooral 'altijd prijs met Achmed')
Ik vertrek
Mooi weer de Leeuw
In Europa
Politieseries, zowel de Engelse als de Nederlandse

Favoriete eten
Opgebakken zuurkool met speklapjes en worst
Zelfgemaakte bami (dus geen pakje met kruiden) met eigengemaakte kipsate
Kip gesudderd in een pindasaus (oftewel kip met pindakaas of Spaanse kip)
Stokrood met kruidenboter
Spareribs

Websites die ik elke dag bezoek
Sancho forum
Hendik-Jan leeft, leest en schrijft
Hyves
Diverse sites die met naaien en stofjes te maken hebben
Diverse Blogs

Plaatsen die ik graag zou willen bezoeken
Met een camper door de VS trekken
Zuid Afrika
Nederland verder verkennen

Favoriete kleuren
Lila
Roze
Aardetinten

Namen die ik graag aan mijn kinderen had gegeven
Teun (als Doris een jongetje was geweest dan zou ze Teun heten)
Doris heeft als 'doopnamen' Anna Meggelina Dingena


Ik daag de volgende personen uit:
Kortjakje
Petra
Nicole
Bieb

Geen opmerkingen: