zondag 3 februari 2008

Lippenstift en dagplanner

Vanmorgen stond Hendrik-Jan het ontbijt klaar te maken en toen zag hij dit:

Doris had een lippenstift te pakken gekregen en zat heel zoet en stil haar gezicht te stiften.
Ze wilde ook nog wel even poseren voor de foto!
Gelukkig vond ze het schoonmaken niet erg, ze hielp vrolijk mee de vette smurrie van haar gezicht te vegen. Maar wel nadat ze een grote lippenstiftkus op de spiegel had gedrukt!




Omdat Doris altijd in bad wil en de begrippen straks en morgen nog wat te abstract zijn heb ik een dagplanner gemaakt.
Twee lapjes vilt aan elkaar genaaid, een rand van gekleurd linnen eromheen, versierd en om een oud prikbord gespannen. Dat prikbord heb ik op maat gesneden en de stof is er met dubbelzijdig plakband opgeplakt. Aan de achterkant is de stof met punaises vastgezet




De dagritmekaarten heb ik gedownload en geplastificeerd, de pijl om de activiteit aan te geven is een foto van Doris.
Omdat niet elke dag hetzelfde is heb ik voor de kaarten die niet gebruikt worden een opbergzakje gemaakt.
Het bord is ook als prikbord te gebruiken, handig voor briefjes van de peuterspeelzaal, zwemkaart, bibliotheekpasje enz.

1 opmerking:

Dyan zei

Wat een leuk bord heb je gemaakt, mag ik vragen waar je die kaartjes vandaan heb gedownload?

Groetjes Daphne