vrijdag 23 januari 2009

Getagged

Door Corrie van het Sancho forum ben ik getagged. Dat betekent in dit geval dat ik een foto op mijn blog moet plaatsen van de vierde foto uit het vierde album van mijn fotobestanden.
Dit is 'm dan, een foto van de zonsondergang twee weken geleden. De foto is genomen bij het Ymeer, richting Muiden. Het ijs had een prachtige stuctuur van bevroren golfjes en schitterende kleuren met warm-grijze ondertoon.


Geen persoonlijke foto of naai-gerelateerd in dit geval maar wel een herinnering aan een heerlijk verstild uurtje aan het Ymeer.

Bij deze wil ik Teddygirl en Josette taggen, ik ben benieuwd wat zij uit hun archief tevoorachijn halen!

1 opmerking:

Joozz zei

Hoi,
bedankt voor het 'taggen'. Hier zie je het resultaat: http://joozz.blogspot.com/2009/01/getagged.html
Groetjes, Josette