maandag 2 juni 2008

Hetzelfde maar toch anders

Vandaag hebben we een dagje Wunderland Kalkar gedaan. We hadden toegangskaartjes gewonnen bij de Postcodeloterij.
Het was heerlijk weer, een beetje te warm en zonnig eigenlijk. Maar goed, alles beter dan regen...
Voor de gein had ik Doris en mezelf bijna hetzelfde gekleed, Doris had haar nieuwe setje aan en ik mijn nieuwe top.

Na een tijdje haar toch een shirtje met mouwtjes aan gegeven omdat het blote ruggetje en de schoudertjes dreigden te verbranden ondanks zorgvuldig en veel smeren met factor 30.
Oma Almelo was ook gezellig mee en die twee hebben menig rondje in de caroussel gedraaid.
We waren ook nog in de wildwaterbaan, je weet wel, van die boomstammetjes waar je in gaat zitten en die zich van hoog naar beneden storten zodat je nogal nat wordt...
Ik ben niet zo dol op apparaten die hoog en hard gaan (hoogtevrees) maar ze maken altijd zo'n leuke foto als je omlaag stort. Ik had dus mijn beste smile opgezet maar toen we drijfnat uit het boomstammetje stapten bleek er geen foto gemaakt te zijn, de kiosk zat dicht! Het was waarschijnlijk te rustig in het park. Dus helaas geen actiefoto van ons!
Overigens was (volgens Doris) de glijbaan het leukste van de hele dag.
Meer over onze dag uit is te lezen bij Hendrik-Jan .

Geen opmerkingen: