zondag 9 maart 2008

Koekjes bakken

Als ik ooit kinderen krijg ga ik koekjes met ze bakken.Dat heb ik me altijd voorgenomen.
Het kind is er en als bijna-driejarige moest ze maar eens in het koekjesbak ritueel ingewijd worden.
Eerst snapte ze eh niet en wilde een koekje om op te eten maar nadat we begonnen waren kreeg ze al snel de smaak te pakken. Letterlijk want er is aardig wat koekjesdeeg haar mondje ingegaan.
Gelukkig bleef er genoeg over om te bakken!
Ze smaken heerlijk en het is zeker voor herhaling vatbaar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een HEERLIJKE en leuke reportage, wat een schatje!!

groetjes Kortjakje

Anoniem zei

Er is niets leukers om te doen dan bakken en koken met je kind....Die van mij zijn 14 en 15 en bakken nog steeds met moeders :))

Ja...en nog steeds verdwijnt er meer deeg in de monden dan in de oven...hihihihihi..

LIefs
Bieb