zaterdag 29 maart 2008

Stof tot maken

Vandaag naar de Stoffenbeurs geweest samen met Esther. Erg gezellig, 's middags geluncht met een aantal andere Sanchoërs.
Natuurlijk weer veel teveel ingeslagen maar wel op alle fronten geslaagd. Ik heb zelfs stof voor mezelf gekocht!
Linksboven: een tricot met balletjes waar ik al lang helemaal gek op ben, voor mezelf en Doris, een katoentje met paars en lila, voor mezelf en Doris.
Rechtsboven: Kikkergordijnstof met verduisteringsstof. Voor mijn werkkamer. Ok, daar heb ik net een nieuw gordijn gemaakt maar dit is helemaal geweldig, past perfect bij m'n kikkerverzameling die ook op m'n kamertje komt te staan!
Linksonder: Allemaal stof van de "grijpkraam", 3 couponnen voor € 10,-. De kleinste lap is 1,70 meter. De rode is een lekkere warme stof, misschien iets voor achter de mozaïekquilt, lekker warm op de bank.
Daarop liggen allemaal tricots, daar had ik echt tekort aan. Het bovenste lapje komt van een andere kraam, een katoentje van 90 cm. voor €1,50.
Rechtsonder: Allemaal katoentjes voor Doris; de taartjesstof, aardbeienstof, grote en kleine kersen en lieveheersbeestjesstof.
In het midden de laatste Bizzkids die de kraam had met de gratis croqsjes.

Geen opmerkingen: